Första....

Första dagen på årets semester är snart avklarad.
Och hur inledde jag den?
Med att ställa väckarklockan..... Ja.. inte på det samma okristliga tidiga, men ändå.
Fast vad gör man inte för de små.
Dotra behövde in till stan för att sammanstråla med kompisen. De skulle till Liseberg med kompisens familj, och självklart ställer en mor upp.
Under dagen har allehanda bilder dykt upp och jag inser att hon är mer än nöjd... MER ÄN NÖJD.
Det bådar gott.
I övrigt har jag storstädat, läst ut en urkass bok, tvättat 2 maskiner tvätt, haft tre långa jobbsamtal, letat bikini, avklarat en löprunda och skrivit inköpslista.

Så ja, jag är nöjd.
Denna veckan är fullspäckad och idag bokades det första inför kommande vecka(or).
Mycket ska fixas, mycket ska grejas med.

ser fram emot allt... allt.

Livet är underbart...

Hej semester 2012... vill du hänga lite med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0