Wave away!!!

MÅSTE återigen slå ett slag för denna underbara mackapär... jag är SÅÅÅ TOKNÖJD!!!

Tänk själva... skapa en frisyr en dag, som kanske tar upp till 40 min om man vill vara SUPERPETNOGA.... som den håller i upp till TRE dagar... UTAN nåt större fix dag 2 och 3.
Och utan nåt större fix så menar jag att stiga upp ur sängen, lägga tillrätta nån våg, spraya ner benan lite, KANSKE våga till nån enstaka lock, spraya och sen gå... MAX 5 min.
För min del håller den mot det mesta:
Gå totalt 30 min i motvind (typ 10 s/m)
LIGGA i soffan och gosa en hel kväll...
sova en hel natt med ALLT vad det innebär....
löprunda på dryga halvtimman


Bild lånad från OBH Nordica


För att inte tala om hur BRA jag trivs i den. Klockrent mig många dagar.
Nåt av det bästa är att trots att jag känner mig lite nere, hängig, off, obekväm etc.... så får håret mig att må bättre, känna mig bättre och det leder till att det hela blir liksom BRA.

Kan VARMT rekommendera den... Speciellt till er som har samma hårtyp som jag.
Testade den på Dotra.... och inser att för hennes del krävs det BRA mycket mer TID, produkter och tålamod för att få det hållbart.

Fram för mer BUSIGhet... :)

Tack Björn Axén och OBH Nordica... samt Lóreal.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag fattar inte varför inte JAG kan få till det så bra! Jag har ju en likadan.. Morr.. :P

2012-04-04 @ 09:45:31
URL: http://onlythegoodnotes.se
Postat av: FrkU

Annan hårkvalité...?

Vissa hår tar emot sånt här bättre än andras. Kanske du behöver skarpare läggningsvätska, eller bara hålla längre? Jag räknar till typ 20 innan jag släpper.

2012-04-04 @ 11:43:09
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0