In the middle

I mitten av en så kallad långhelg befinner jag mig @work.
Helt ok faktiskt, det är inte många här och Dotra måste ju ändå vara i skolan (JA, kommunen hade MISSAT klämdagen....

Så jag passar på att mellanuppdatera...
Hittills i helgen har följande hunnits med:
* Uppdaterat min kunskap (och spotify) om Cornelis
* Letande efter sånt som uppenbarligen inte finns
* Insett att min snålhet går LÅNGT förbi mitt ha-begär (det finns FÖR mkt snygga väskor)
* kollat in intressanta människo
* testat comfort-zone gränser
* skybar-njutit
* hittat ett badkar i MIN smak...
* badat ROSA (YAAAY)
* blivit HEJDLÖST bortskämd... sansösa härliga underbara!!!!
* cykelturat (YAY, yay, YAAAY.... ;))
* inte hittat några hungriga fiskar
* fallit djupare än nånsin...
* sett, och nu PARDON ME, men URUSEL fotboll. Tack och lov från en solvarm klippa intill ♥
* softat på altanen

och mycket mycket mycket mer.

Livet as I know it nu är  underbart, härligt...
har hittat det där att vara i nuet, njuta av ögonblicken, dela dom.  Vara närvarande.
Det är nog en av de bästa egenskaperna hos mitt hjärta... han är DÄR, med MIG, närvarande. Vi gör saker TILLSAMMANS. Vi njuter av varandras sällskap. Ser varandra, hör varandra, respekterar och finns där. I nuet.

DET gör ALLT... ALLT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0