Förändringar....

Nytt office... me like.
Känns underbart, en nystart lite liksom.
Fräscht, ljust, AC, space... och det bästa... mina klackar hörs inte lika väl längre.... mooohahhaaa...

I övrigt... ja. Vad säger man?
ONT som skam i kroppen... drillade mig kanske lite VÄL mycket på gymmet igår. Back-to-basic övningar och jisses, DET känns idag.
Eftersom kylan har lagt sig och jag ännu inte införskaffat nån DarthVader mask så valde jag att inte dra på mig pjuxen och ut i spåret idag. ILLA ILLA... Dessutom blåste det småspik. Perhaps imorrn, måste ju se till att hålla tempot uppe.
Och nu har jag ju skorna HÄR dessutom... Kan bara hoppas att jag fått med mig det andra HIT igen.

Hmm.... resten av veckan?
Skrota, löpning, Mr Laundry dejt, ut- och invändig tvätt, garderobrensleverans, bio (?)...
Detta utöver work, läxor och så vidare.

Verkar som att den här veckan kommer gå rätt fort ändå... THANK GOD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0