Tillvaron

Har minst sagt en tillvaro som är både innehållsrik OCH lite upp och ner.

Det märks mer och mer på små små saker.... Bagateller kanske men ändå:
-> Glömma plånboken i träningsväskan - uppdagades i kassan efter att jag lassat kundvagnen full = springa runt och ställa tillbaka allt igen.
-> Sitta i bilen och febrilt leta efter bilnycklarna, i jackfickan, i väskan och bli lite smått irriterad över att jag måste ha glömt dom inne - hittar dom tills slut... i tändningslåset... = glad ingen mer än jag satt i bilen....
-> Hinna bli lite smått irriterad över något irriterande ljud -  inse att det är en mobil som ringer men tydligen inte nån som vill svara = det är min egna mobil som ringer.... (och kollegan är den som får säga åt mig....)
-> glömma bort att jag har ett hörn på mitt skrivbord = blåmärken på höft
-> glömma bort att det finns metallskenor under mitt skrivbord = blåslaget knä....

Hmm... antar att det är skönt att det är helg snart...
eller nåt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0