Så var det ja...

Semester....
Så var det ja...
Konstigt nog har jag ändå fullt upp... typ hela tiden... med vardagliga saker, handling, tvätt, laga mat, shoppa, plocka, jobba........ och försöka bara vara.
I skrivande stund har 7:e maskinen tvätt satts igång, till ljudet av Dotra som tar sig igenom dagens händelser på favvisbloggarna.
Gjorde henne lite extra glad igår, ett par lila ÄKTA Converse inhandlades.... det bästa är, att även JAG kan ha dom... man får inte vara dum..... fniss....

Funderar lite på kvällen, om jag ska fortsätta vara installerad på balkongen med den här sjukt roliga boken och ett glas rosé... (som jag för övrigt MÅSTE rekommendera.... SOM jag har garvat... och fnissat när andra garvat HÖGT när DE läst den...)





bild från Piratförlaget (tackar....)

Ta hand om er därute...

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Nu har jag laddat ned boken från stadsbiblioteket ! E-böcker är bra och lätta att bära :-)

2011-07-20 @ 10:47:44
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: MrsBloodyKisses

Det där kan vara den sjukaste boken jag läst:)

2011-08-08 @ 19:24:28
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0