Årlig nummer två...

Årliga festen nummer gick.... igår... Fjordfest med LLs gang... Jag har haft lyckan att få vara med i gänget. Som maskot... MASKOT.
Tog fasta på detta och som sig bör äntrade jag festen iförd min leopardklänning och ett par lurviga öron... HAHA!!! Har inga egna bildbevis... men jag misstänker att det finns andra som har.
Norpade EN liten bild från Kärun, som jag presenterar här.... syns knappt nåt men ni fattar grejen.

I övrigt var festen så här:
  • Kallt vitt vin, rött ljuvligt vin
  • Virrig Kärun
  • 6 kvinnor i samma kök fixandes käk (även om vissa smet iväg lite då och då....)
  • Solsken
  • Kubb - som innehöll ALLEhanda störningsmoment mellan lagen.... Vad sägs om omkringkrypande i gräset, holadans, can-can dans, psykningar, flashing av diverse kroppsdelar... etc etc... SJÄLVKLART vann mitt lag.... TVÅ gånger!!
  • Singstar - som vanligt... hysteriskt... och i år är det MIN tur att ha en video på det hela.... mooohahahaahaa....
  • Taxifärd
  • Årets enda buggomgångar... OHEJ vad det blev mycket dansande... blev uppbjuden hela tiden. Otroligt skoj...
  • Kändisspotting... minsann...

Kvällen var otroligt kul och givande, och jag känner mig nöjd i min roll som maskot...
Får se vad det blir nästa år.... en gummibjörn kanske....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0