Stryka

Känns lite bättrigare idag.
Tack och lov.

Sömnen infann sig snabbare igår. Utmattad med ena armen kring en läsande...

Stryker en massa saker från min lista och jag måste säga att den har hjälpt. jag har visserligen inte MINDRE saker att göra men eftersom jag placerat ut dom på en lista, när jag ska göra dom, så flyter det liksom på och jag är helt säker på att jag kommer hinna med allt, med råge.

Jag har svårt för den här tiden... och jag är inte ensam om det, vilket i sig är skönt. Eftersom det inte finns krav eller förväntningar från varandra. Vi bara gör det vi känner för, fixar det vi känner är ok.
Och DET, mina vänner är underbart. Fördelningen liksom bara är där, det flyter på.
Det finns förståelse, en uttalad sådan och stödet på dagen vet jag kommer finnas där.
Jag är inte ensam i det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0