Konst

Så var det dags för en sån där vecka igen.
När jag väljer att klämma in en mängd saker på kort tid.
Som igår....

Inom loppet av lite drygt 3 timmar hann jag:
  • fixa kristyr och dekorera pepparkaksshus med Dotra
  • byta om och dra till gymmet för en dryg timmas träning
  • laga mat
  • äta mat
  • bygga ihop pepparkaks hus och fixa det sista på det
  • lära Dotra göra microkola (samtidigt som ovan...)... vilket jag ännu inte vet om det var så smart....
  • diska

Bara för att upptäcka att jag IGEN HELT glömt att DHW är slut för säsongen... GAH
Igår ersatt med nån film om några bleka, kalla människor och en märklig brutta.

SUCK...

Undra vad jag ska göra idag...?

Kommentarer
Postat av: MrsBloodyKisses

Erkänn, du kollade på de bleka hetingarna?!!! ;p

2011-12-14 @ 19:49:34
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0