Ett tu .... tre....

Vanlig dag.
Det är det idag.
Inte för mig. Jag jobbade hemifrån några timmar.
För vissa blev det pannkaka, men planerar man inte bättre än så, kan jag inte mycket göra.

Vill hylla tekniken lite.
Perfekt bild, ljud och lätt. Ett klick här och så vóila.... film.

Verkar som att nyår är settled. Eller inte.... Det märker jag nog när dagen kommer. Oavsett är jag redo och så tacksam. Det kommer bli en att minnas oavsett vart det blir. Och det är mycket tack vare sällskapet.

Innan dess väntar lite annat fix.
Jag SKA ha tag i ett par löpartights i MIN storlek, det var då själva f*****n....

Önskar alla er som läser en sköööön vecka...


och snälla... SLUTA MED DESSA förbaskade smällare och raketer... det är inte kul för NÅN.
Tänk på de stackars djuren....

Snacka om att bränna upp sina pengar och samtidigt ge bara lidande åt våra fyrbenta.

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Jag både hoppas och tror att ert nyår blir underbart! Önskar er ju allt gott! Och självklart håller jag med om smällarhelvetet! I dag har det smällt med jämna mellanrum under hela dagen. Det har inte varit så lätt att locka fram Bobby ... Rädd och väldigt ynklig...

2011-12-28 @ 01:26:14
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0