run FF run...

Vilket jag gjorde.
Och det känns nu... blåsor på bägger hälisarna.... AOUCH.
Kondisen är verkligen nere på NOLL, men har mig själv att skylla. Eller ja, skylla och skylla.... jag har njutit av sommaren och verkligen slappat.
Men uppbyggnaden är på G och jag tar ett steg i taget liksom.

Pärlan ja... Hon får nu spendera sina sista dagar hemma. Stakkas liten.
Men hon är i gott sällskap av SnowFlow...
Vit, söt och utrustad så jag är så nöjd så. Hon blir en mycket värdig ersättare.

Back in business...

Kommentarer
Postat av: MrsB

Jag runnade oxå igår! Men helsickes va tungt det var! Fick spyreflexer :) Ingen bra springdag :) RIP pärlan :p

2011-08-19 @ 08:27:57
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0