Nytt år

Mitt livs första instruktioner... fantastiskt kul. Hur smidigt som helst och så underbart inspirerande. Mötte härliga människor som bara vill komma igång, få inspiration  och kunskap... av MIG... haha....

Att sen mötas av en lägenhet som doftar underbart.  En Dotra i toppform på alla sätt.... vet inte om det var för att hon fick bossa över mig lite eller själva maten, svårt att avgöra... men på topp var hon... och hade varit hela tiden.
Ett dukat bord... och jag fick inte göra nånting... bara sätta mig vid bordet... som såg ut så här:

 

Det vi ser är torrmarienerad oxfilé (medium rare), karamelliserade körsbärstomater, sparris, pommes och bearnaisesås.... LJUUUUVLIGT.... till det en underbar Appassimento...

Behöver jag säga att I was in heaven...
Efterätt serverades också minsann... en klassiker som är PERFEKT för ett gottegris som mig... After Eight gratinerade päron med glass. YIKES.... mmm....

Presenter och ett fång med rosor väntade sen i vardagsrummet...

mm... perfekt ... precis vad jag önskade mig. Tack.... ;)

TACK alla som uppvaktade mig igår...
ett speciellt tack till kocken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0