For real

Ok... no more excuses...
Time to run....

Lagt beslag på ett par "riktiga" löparpjux.
Insåg efter förra löprundan att det INTE är optimalt att springa ute med ett par MYCKET utslitna workout sko, modell aerobic stuk... Blåsor UNDER foten eftersom skon är sååååå worn out så fötterna liksom glider runt därinne i skon. Inget grepp eftersom sulan är i princip blanksliten. Och jag vill ju fortsätta springa även i höst.
Nej, de där dojjorna får nöja sig med att vara "tillochfrångymmetskor"... såna där att bara sticka fötterna i och dra liksom.
Rea me like och fick ett par för ett gäng hundringar mindre än "normalt".

Så... nu har jag inte möjligheten att säga "jag har inga bra löparskor" längre...
Invigning sker imorrn... eller sen... får se.
Nästa inköp får bli ett par långbenta löparbrallor osså... för att stänga ute höstvindarna, och sen kanske ett par löparhandskar, och en vindjacka.

Då har jag ju kompletta outfits för löpning, musklande (även om ett par nya handskar och dragremmar inte skulle sitta fel) och jympande...
Massa sätt att hålla formen på...

Ja just det, skorna.
Här är dom:

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Hmm... Om det blåser under fötterna ger det väl bara lite extra "sjuss" ? Borde vara positivt ? :-D

2011-08-15 @ 08:26:13
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0