FF on wheeeeeels...

Pärlan gav som bekant upp.
Men jag hade allt på min sida, och har nu en SnowFlow istället....
Känns underbart. För bil behöver jag, trots allt.

Det hela skedde raskt... MYCKET raskt.
Samtidigt som Pärlan behövde tas hem för sista vilan hemma...
Samtidigt som mycket annat skedde kring mig... MYCKET känslor hit och dit, som rev och slet, pockade på uppmärksamhet.
Summan av helgen är ... ÄNTLIGEN....

Bitar faller på plats, många snabbare än jag nånsin vågat drömma om.
Bitar som jag inte ens trodde skulle falla plats, dundrade inoch skapade en märklig lycka inombords. Nästan så jag inte trodde det var sant...
Detta kom sen att styra hela tillvaron...
och jag kan lova.. INGEN är mer nöjd än vad jag är...

För nu... nu verkar det vara över... och jag är så tacksam för det...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0