Väder...

Sanslöst....
Vårt avlånga land... ger verkligen möjlighet och utrymme för olikheter i väder.
Pratade med släkten nyss... 22 grader varmt och strålande sol...
Tittar ut genom mitt egna fönster och det ger mig bara en blick på mulet, regn och knappa 14 grader.
Dock var sonen i familjen i en annan del i Sverige. De morrade över knappa 10, regn och blåst...

Men ... det kommer hit också.
Jag klagar INTE på vårt väder, what's the point liksom. Finns inget vi kan göra ändå.
Tro mig... jag HAR provat.. en antiregndans i duschen hjälper INTE... suck...
Vi stannar inne och bakar, ser en bra film eller gör något annat istället.

Fast först... Hålla koll på klockan åt Dotras handbollslag som inbjudit till dagsträningsläger idag.
Det är snart dags för de avslutande matcherna...
Så.. håll ett gäng tummar e ni snälla...!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0