Urusel....

URUSELT bloggande på mig nu.
Ursäkterna är många... men tråkiga och kanske även ledsamma.
Hittar inte inspirationen, lusten... inte heller händer det så mycket annorlunda eller kul i mitt liv som jag känner är värt att ta upp.
Helgen flöt på, och jag hade en Dotra som var lite nöjd efter att Moder kommit och räddat datasituationen undan "det fungerar bara med Windows 7" och andra löst påhittade argument.
Tycker dock att det är tragiskt och lite ledsamt att det manipuleras som det görs många gånger, bevisligen.

Besökte LL i stugan med nybakade bullar....
Dansade salsa en kväll med Norskan. DET var mysigt.... spontant... och mycket snackigt...

Det rör på sig mycket kring mig just nu.
Både saker som jag har påverkat, men även sånt som ligger utanför min påverkan.
Vissa saker är tunga, väldigt tunga, men är nödvändiga. Jag vet att det kommer att kännas bra om ett tag, men vägen dit är svår.
Det är svårt när saker försvinner ur ens liv, som jag kanske inte egentligen inte vill förlora, men som är bäst... för allas skull...
Men jag är inte mer än människa... hjärta och hjärna synkar inte alltid.

Jag vet att jag efterlyste en spåkula för länge sen... den hade suttit bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0