snålis....

Sitter här, det är tisdag. vilket för mig ska innebära en omgång på gymmet, eftersom Dotra tränar också.
men ikke....

Det hålls stängt i dagarna 2 då det är mattbyte på G.
Började således utforska stadens övriga gym. Tänkte smälla 2 flugor på direkten, få min veckoträning och även lite inspiration och nya tankar inför vårt kommande ombygge på vårt gym.

Och kan nu konstatera att gymmen i den här staden tjänar gott på engångstränare....
Mellan 100-130 spänn för EN ENDA GÅNG..... (SÅ mycket tar INTE vi...).
Och se DÄR slog min snålhet till....
Visst vill jag träna, men inte för DEN prislappen.
Det gym som jag ville testa kunde i och för sig erbjuda gratis träning under 2 veckor om man blev inbjuden av nån man kände (som tränade där) och vederbörande var med på själva inbjudningen. Men där gick jag bet IGEN....  Mina vänner tränar ju på samma gym som mig....

Så det blir att ta en powerwalk istället... och se om helgen kan erbjuda ett gympass istället, eftersom resten av veckan inte fungerar....

SUCK....

När snålheten sätter in liksom....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0