Season ending

Det är säsongens sista vecka.
FoS säsongsschema är till ända och på måndag startar sommarschemat.
Det innebär:
- SISTA sexpasset innan vecka 34 (som jag missar... GAH GAH GAH.. JA jag vet... amatör....)
- Sista onsdagsfavvopasset.... som jag LÄR gå på...
- man får kolla in hemsidan dag för dag för att se vilka ledare det är för dagen.

Sommarschemat innebär att det är fasta jympatider varje vecka, men att ledarna själva fått skriva upp sig på tider. De har alltså inte sina fasta tider under sommaren. Så det gäller att tajma in sin favvoledare.
Thank GOD så har gymmet öppet som vanligt.
Det kommer varvas med fler powerwalks istället, för konditionens skull.

Såg en bild på mig själv från ett år tillbaka...
Ärligt... så var det inte nån vacker syn... lite väl over the top så att säga.
Det har hänt en del sen dess och det är jag glad för.

Dotra är inne i värsta tonårslivet... SUCK GAH FNYS och GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH... GE MIG STYRKA...!!

Helgen närmar sig i rasande fart... den kommer att bestå av AW, shopping och Eurovision.... (Dotra är hemma.....)...

Hoppas det finns mer att se fram emot ....

TMD

Kommentarer
Postat av: Bella

Jupp...amatör ;-)

2010-05-27 @ 18:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0