PLUS...

YIIIIKES....!!
Hade glömt... hur tuff vår käre Sverker kan vara.
Bevittnade just hur han grillade nån från VitaPro om deras överdrivna marknadsföring....
Representanten gjorde allt han kunde för att inte behöva svara på Sverkes otäckt raka och PÅfrågor. Trots försöken att prata omkring för att slippa svara, ställde Sverker frågan om och om igen.
YIKES... stackarn svettades ... och började till slut staka sig. MEN hade sen mage att försöka sig på att Sverker pratade bort alltsammans.
Jag hoppas att JAG slipper bli föremål för Plus-Sverker...


Faaaast... eftersom JAG minsann gör mitt för att bidra till mindre avgaser så tror jag nog att jag slipper undan ett tag. Använde 2 hjul och mina ben till/från träning igår, OCH till/från jobbet idag...
Och jag måste säga, jag tror det gick fortare att cykla till jobbet. Eftersom jag inte behöver tänka på att ta mig ut från parkeringen lite före åtta på en av stans mest trafikerade vägar, ta mig förbi 3 rödljus och en rondell.... samt 3 obevakade övergångställen... mitt i city i rusningstrafik.....
Nu var det liksom bara att rulla ner.... och se till att få grönt ljus på de 3 ställen som regleras med ljus för oss cyklister.... och idag hade jag grönt HEEELA vägen...

Det jag hade glömt... och bittert fick erfara imorse... var att cykelsadeln är hård... och att det tar några dagar att vänja sig vid den... *aaaaj.....*... halvsatt bara idag... :-S.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: The librarian

Akta dig för fallande träd på cykelbanan bara...

2010-05-20 @ 22:07:04
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0