en kväll trots allt...

Den stora kvällen är här... men det saknas något... en blondin med gitarr och magisk röst.
Men inget att göra.
Det som jag HAR är samma sällskap som förra året.... och det är magiskt i sig.
Det kommenteras, hissas och dissas... buuu och blää och ges betyg från ett till fem.
Måste säga att vi har en expert här, som kan det mesta... är tokinsatt i årets... kul att höra...
Har hittills upplevt en kopia på förra årets vinnare, en Joshua Radin kopia, en Sarah Dawn Finer och en ManBoy inledning kopia...
Många BRA bidrag... och många usla.
Varav en vi behöver genomlida ytterligare en gång till... för nån idiot inte kunde hålla sig på sin plats... SUCK.

Kalkonerna framförde just sitt. HELT i min smak. De kanske inte har här att göra... men men...
Antar att vissa av dessa kommer att höras i sommar.. och till hösten genom våra goa ledare.

Nu kommer Rödluvan... överraskande bra.
Och jag har för övrig kommit på att det är bättre att inte TITTA den första delen av låten, utan bara lyssna på sången... för att SEN titta upp och ta in resten av det som sker på scenen, för att få helheten. Jag har så lätt för att påverkas av ett dåligt visuellt framträdande, att jag liksom inte HÖR sången... utan ser på fjanten på scen och stänger av....
Är låten bra och fjanten är där när jag tittar upp, så vet jag att låten är bra och kan lättare igonerar honom/henne/dom... och kan leta upp den för att ha framöver... för jag lär ju inte SE på den igen.

Did I make ANY sense...???
Probably not...

Nu har vi vickapårumpanlåt... a la baguetter...

Har för övrigt avverkat sista julklappen idag.
och ... jag fick exakt den reaktion jag räknat med innan.. ögon som lyste... frispel snudd på.. underbart att se...!!
Jackpot kan man säga....

Imorgon ska det fortsätta... missade lite idag.

Avslutar med att säga att ashäftiga pianon nu är framme... och jag vill ha outfiten på den   kvinnliga pianisten, och tycker att låten är mycket bra!!


TMD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0