back in business

FINALLY...!!

Klarade sexpasset... Intensivpasset... HELA... inklusive extralåten...
Utan att få diverse anfall...
Det var ett tag sen jag fixade det. Det var på gränsen, men det gick.
Inga problem med styrkan (även om nacken bråkade idag), inga problem med själva flåset, pusten liksom. Det är väl mer musklerna, tröttheten i själva kroppen som sätter lite käppar i hjulet.
Men som sagt... jag är nästintill helt återställd nu och det känns sjukt bra.
Att inte kunna köra för fullt är för mig en tragik... blir så sjukt besviken på mig själv och så arg och sur.

Men nu så... nu kör vi... fullt ös... TOTALT...

Imorgon blir det nog en powerwalk, om nu vädret är lite bra emellanåt...
Och det där med vädret.... hörde en som sa att SMHI har rätt i 60% av fallen när det gäller sin prognos...
WOW... vilket jobb... bara behöva göra rätt 60% av fallen...
Tänk om piloten skulle göra så... landa bara 60% av planen han flyger.
eller om frissan bara klipper 60% av den frisyr som var tänkt....
eller om lunchkrogen bara lagar käk till 60% av gästerna....

Ja du... det är ju en tanke...




TMD )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0