tagit ton


Jahopp...
Rösten höll.... puh....
Men idag, är jag TRÖÖÖÖTT.
Men det beror nog mer på sömnbrist än något annat.

Men men.... Kvällen inleddes med att jag presenterades för ett gäng jag bara hört GALNA historier om....
Det fixades käk, och jag måste säga att om man tar 8 brudar och ska fixa käk ihop, DÅ går det undan...
Det dracks och pladdrades...
Undertecknat tog tag i saken vad gällde själva underhållningen under kvällen. Det skulle vankas SingStar men värdinnan hade fått veta av sin käre make att det inte gick att få ut ljudet genom surroundet...
Undertecknat vägrade tro på detta, och vägrade inse att det skulle vara så. Liksom, vi måste ju ha perfekt ljud om det ska skrålas och sjungas som de artister vi är... VILKA skönsångare skulle stå ut med TV-ljud????

Jag roddade tag i sladdar och surroundsystem och kikade en sväng... satte i ett gäng sladdar, på med TV, på med PS2 och på med surroundet och VOILA....!! LJUUUUD....
Det hela tog mig 10 min, SÅ... jag börjar STARKT misstänke att värdinnans make dragit en sorts vit liten lögn.... för att slippa höra bättre... eller nåt... Hmmmppft....

Sen skrålades det... OHEJ vad det skrålades.... både i duell en mot en och två mot två.
Carola och gänget, SLÄNG ER I VÄGGEN!!!
HÄR snackade vi SKÖÖÖÖNSÅNG.... och vicka MOOOOVES sen... aj aj aj.. Tro mig.. inlevelsen var det INTE fel på....
Funderar på vem som har alla bilderna som togs... (och där påminde jag mig själv att genast konfiskera ALLA bildbevis...)

Kvällen rusade iväg...
Färden gick till stan.... som regnade bort. Men jag hann minsann dansa i en timma, bugg...

När jag till slut landade hemma, var jag SJÖBLÖT.....
note to self: min jacka är INTE vattentät.....

Tack alla inblandade...


Kommentarer
Postat av: The librarian

Helt klart en kväll att minnas! Jag har några bildbevis men de har jag gömt så länge :-D och sen undrar jag hur i HELSICKE jag kan ha träningsvärk i låren idag???

2010-07-30 @ 22:01:57
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0