... startskottet...

"BOOOOOM...."

och så gick startskottet....

Och det med buller och bång...
Fick SJUKT bra nyheter i samma veva... ALLT blir nytt, ALLT... överallt... Utan att JAG ska göra NÅGOT, alls.... BARA bestämma och DET är jag bra på...
Bestämde lite saker redan på plats, resten kommer sen.

Började direkt att inleda och inviga... lite saker på plats...
Sånt ja kan vara utan en stund.
Dotra var överlycklig hon med.

Dock har jag ett LIIIIITET problem...
Med säkerheten... MYCKET att hålla koll på, och jag kände väl lite att jag redan har liksom kanske eventuellt LITE mycket redan att hålla koll på...
OCH det är INTE läge att drilla Dotra heller... så.. hur gör vi...?

Funderar på halsband, kanske starta nytt mode?
Eller göra en MASSA kopior och placera ut på strategiska platser...?
Eller köra osäkert rakt över?
Hmm....?

Hur som helst....allt är i rullning...
En del blev inte som jag tänkt mig från start.. but HEY... who am I to complain?




Det finns de som har det värre.... (även om man är sig själv närmast).
Idag sänder jag en stor, stor tanke åt en vän som är mig nära, men ändå inte, som finns där, men vi träffas ALLDELES för sällan, eftersom hon gör som jag, keeps herself busy, och som jag beundrar SJUKT för henne mod, kämparglöd och psyke, trots motgångar från utomstående krafter och demoner inside!!! Du är grym... Mrs... du e GRYM!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hörde en liten fågel kvittra om att det var några "flyttfåglar" på gång?!? När, var? Spännande!!! :)

2010-02-02 @ 20:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0