sista helgen....

Då är sista helgen i antågande...
Sista helgen ensam där jag är idag alla fall...

Känns... känns... konstigt... har nog inte helt sjunkit in ännu... även om vissa bitar är tunga, mycket tunga.
Jag gör som jag alltid gör... har 1 000 saker på agendan.
Och nu vågar jag inte stanna upp förrän det är klart... för då riskerar jag att klappa ihop totalt misstänker jag. Och DET skulle INTE fungera bra nu.
NÄ, se till att komma på plats...och SEN, kan jag andas lite.

Men å andra sidan FINNS energin hos mig, den är bara lite svårkontrollerad just nu. Har liksom tappat kontrollen över den lite lätt vilket innebär att jag inte kan varva ner ordentligt på nätterna.
Jag gäspar så tårarna rinner där jag ligger på kudden... MEN kroppen verkar inte ha fattat... eller sinnet heller... för där är det rejv-party...
Miss i kommunikationen .... nåt fel blev mindre bra...

Snart...
Leva... bara vara... NJUTA av tillvaron och starta upp livet igen...på allvar...
Jag har kommit till sans med mig själv, jag är överens kan man säga...



Kommentarer
Postat av: MrsBloodyKisses

det kommer att bli bra!!!!! Osså har vi ju en kul kväll att se framemot=) KRAM

2010-02-06 @ 19:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0