rörelse

Den kom och den gick.
Utan ett ljud, utan en rörelse, utan nånting.
Det bara försvann.
Allt...
Rädslan blev sann.. rädslan blev en sanning.

Vad kommer nu?
Mer sånt om varför?
Mer om varför det inte är mer värt?
Hoppas på något ord, på något som ger lite svar...

Hoppet som levde dog, raserades... totalt.
Och med det kommer sältan...
över förlust, total.

Att veta att det inte var mer än så smärtar, krossar. Att veta att det bara var tomt... betydelsen ingenting.
Jag vet vad som väntar nu, men jag tar mig över.

Jag vet att jag är ren.
jag vet att jag gjorde allt.... allt....

far away

Kommentarer
Postat av: The librarian

Stor kram! För mig är du viktig, underbar! Glöm inte det. Ja, du fixar det.

2010-02-17 @ 07:45:05
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0