Konstlat

Hmm....
Sätts på prov....

Vattenprov.... eller rättare sagt, utanvatttenprov.
Det försvann igår... Jag tackar för att det är på jobbet och inte hemma... (sönderfruset ute på gatan rör som sprungit läck)
MEEEN vad det ställer till det.
Man skulle ju kunna tro att toaletten är det svåraste... men icke.... VI KAN JU INTE GÖRA KAFFE...!!!
Till slut stod vi och bara stirrade på varandra, likt en hjord hungriga tigrar...
VI MÅSTE HA KAFFE.... Det slutade med att en av oss sprang upp till cafét och köpte en hel kanna...
PUH!! TACK OCH LOV!!!

Sen är det ju kruxet med toa, tvätta händer, dricka vatten.. och sånt där annat tjafs....
Men så länge det fnns kaffe är jag nöjd... och resten av kontoret också...

Dag 2 av detta har inletts. Vi får se hur det går... men kaffe finns det...

Fick en liten uppmuntrande film.... delar med mig... UNDERBART!!


NU är jag redo för dagen.... TACK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0