huskrasch...

Eller ja, kanske inte krasch direkt.
Men mitt i pågående hustillverkning slog den till...
Den hemska magsjukan...
Natten till idag var inte speciellt kul om man säger så... och när jag kände att sömnen äntligen skulle kunna få infinna sig så var det tydligen dags för isborttagning från husets tak... YAY!!!!

Men återhämtningen har varit snabb... redan typ 7 timmar senare känner jag mig tillbaka igen. Inte darrig eller svag. Dotra min sprang till ICA och fixade Proviva efter skolan, och nu, efter 2 glas Proviva, en alvedon, en halv kopp kaffe och en lussekatt mår jag prima...

Men huset får vänta tills imorgon.

Vi har dessutom en annan smärre katastrof hägrande i huset. Jag ber just nu gud att det bara är tillfälligt... Att allt är tillbaka som vanligt imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0