Fas

Är inne i en märklig fas.
Hela jag är trött och omotiverad.
Och när till och med träningen inte lockar, då... då är det inte kul.
Kroppen är trött, sinnet är trött...

Har väl ingen direkt förklaring, tror jag.
Jag tror att det kan var flera faktorer. Mitt sätt att träna och i övrig spendera mitt fritid den senaste tiden, och då pratar jag senaste 2 åren, tillsammans med det senaste halvårets arbetstempo, till slut sätter sina spår, tar ut sin "rätt".
Jag har fått tecken långt tidigare men har haft den mentala "stryrkan" att kunna blockera dom, att bortse och ignorera dom. Det har funnits en liten boost nånstans som har fått mig att fortsätta...
Men inte nu... nu "ger jag upp" liksom.
För det finns ingen ork.

Känner mig inte utarbetad, stormtrivs på mitt arbete, med de jag arbetar med. Det är inte övermäktigt på så sätt. Krafterna går dit, det är sen det tar stopp.

Jag ser fram emot lite lediga dagar under kommande storhelg, och hoppas att jag kan hitta tillbaka till min motivation och ork igen.
För jag behöver det, min träning om inte annat. Saknar det VÄLDIGT mycket....

Kommentarer
Postat av: MrsBloodyKisses

Hörru, nu tar du det lugnt!! Order!!!Så det så!!!! Kram!

2010-12-08 @ 12:54:46
URL: http://ryra209.wordpress.com
Postat av: The librarian

Som sagt, var rädd om dig! Kramar!

2010-12-09 @ 20:33:41
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0