Det värsta...

... är över.
För den här gången.

Och trots allt blev det rofyllt.
Såg till att Dotra fick ett paket... och det var med hugg i hjärtat som jag lämnade henne sen.
Mat hos Moder och sen hem några timmar tills det blev lite bebisgos, ris a la Malta och avslappnat sällskap innan nästa anhalt bringade vin, kakor och PRINSKORV!!
Vi pratade gamla katastrof filmer och det flögs lite pappersflygplan.

Trots hjärtskärande besked under kvällen var lugnet inom mig.

Men idag...


GIV MIG STYRKA....

Det händer så mycket kring mig och jag vet inte hur jag ska ställa mig till saker och ting...
Vad borde jag göra...?
Hjärtat säger en massa olika saker... men i läge kan jag inte lyssna på det.
Hjärnan säger en sak...

Vad och hur hittar jag utvägen?
Finns det nån...?
Även om jag tar mitt ansvar så är det inte så lätt... när hjärtat inte vill... inte kan.

Hur hamnade jag här...?

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Du hamnade här av kärlek, vännen och även om det är sjukt svårt, så kommer du en dag att komma igenom detta. Jag önskar bara jag kunde lyfta dig förbi allt det svåra, ta bort din smärta, ta fram din glädje. Den glädje som får dina ögon att stråla och hjärtat att kännas lättare igen. Jag är glad att du blev vår gäst på julafton! Och även tacksam för att jag fick "köra flygplan" på din ajfån... Lite stillsamt... Jag är glad för att ju DU finns! Tror på dig vännen! Alltid!!

2010-12-27 @ 17:38:20
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0