Back

Musklade idag... och på nåt sätt så hittade jag styrkan... eller om det bara var i ren frustration.
Oavsett vilket så var det SÅÅÅÅ underbart att känna styrkan i musklerna, totala värken, smärtan av tyngderna och känna svetten lacka...
Och jag misstänker att jag kommer få sota för det i morgon... men det är helt underbart.
Så skönt att hittat orken, känslan och framförallt, motivationen igen.

I min kyl står nu resultatet av dagens sysselsättning.
3 olika rätter som kommer räcka långt kommande vecka. Gott det.

Ska plocka upp några av mina hembakta lussekatter ur frysen och förbereda tills Dotra kommer hem imorgon. Då firar vi lucia med pepparkakor, lussekatter, hembakta Chocolate Crackle och julmust.
Vi ger oss nog på att tillverka pepparkakshuset också.
och NEJ, inget färdigt bara-att-sätta-ihop-variant inte... Här är det kan-själv som gäller.
Dock funderar jag på att köra med blockchoklad som cement istället för smält socker. Vad tror ni om det?
Dekorationen delar vi på, jag och Dotra, halva huset var...
Non-stopisar, geléhallon och mintkulor.

Är glad att helgen är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0