vän vecka

Veckan närmar sig sitt slut...
Och det har sannerligen varit en vecka full av goda, härliga, underbara händelser ...
för några av mina närmaste...!!!

Det har blivit flera, det har blivit högre och det har blivit nytt.
Hur som helst så är det milstolpar i var och ens liv och det är stort för dom, väldigt stort.
Jag känner sån glädje för var och en av dom, gläds åt deras lycka.
Stolt är jag också, för en av dom... Väldigt stolt... och det har sina orsaker.
Jag har uppmuntrat och intygat... och det är så sjuuuukt underbart att jag haft rätt, hela tiden!!!

Veckor som dessa ger mig hopp om att det kanske kommer en sån vecka för mig snart.
Där något händer, som blir en milstolpe i mitt liv...

Kommentarer
Postat av: yaps group

2010-08-27 @ 15:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0