tredje...

Avklarade tredje idag.
Nu utan blessyrer, om man inte räknar hållet som låg och lurade efter 2 km och in i mål. Jag lyckades dock på något sätt att hålla det i shack, genom DJUUUUUPA andetag och sträcka på mig, UTAN att stanna till.

Rundan slutade på 5,65 km och 31.22 minuter (10.80 km/h i snitt). Kändes VÄLDIGT bra, och jag har definitivt mer kvar att ge. Ska leta upp en ny runda, lägga på en kilometer till för att se hur det påverkar mig.
Enligt appen på fånen sprang jag snabbast under andra och näst sista kilometern.

Vågar inte lova något nu, men ett Göteborgsvarv nästa år vore kul att se om man fixar. Om jag så smått börjar öka nu... eller en tjejmil kanske.
Vet inte. Än så länge springer jag för att det är skönt och för att se vart min gräns går. För... jag hittade ju ännu ett sätt att utmana mig själv, till det yttersta.

Sitter dock nu med värk i höften, ljumsken typ. Kände av det lite efter uppvärmingen på gymmet förut, men det släppte under tiden jag gymmade och det känns INGET när jag springer, bara när jag går.... Skumt... GÅ i trappen gör VÄÄÄLDIGT ont, men inte att springa i den.... SKUUUUUMT!!!!

Imorgon är det allvar igen....
SOM JAG HAR LÄNGTAT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0