Skäms...

SOM jag slarvar....
med mitt bloggande.

Kan inte svara på varför. Eller jo, det kan jag nog, fast det blir nog inte ett direkt rakt svar.
Jag hinner inte, har inte mycket kuligt att skriva om.... och så.. liksom har jag inte känslan för det heller alla gånger.

För tillfället är jag inne i en period som är mer ok än andra.
Jag fixar lite hemma, som är bara för MIG, och det känns gott.
Jag har för avsikt att leva i NUET mer och mer, inte bekymra mig så mycket om vad andra tycker utan göra det som gör att JAG mår bra, just nu.
För tyvärr är det så, att saker jag gör som får mig att må bra för stunden, kan få mig att må pest lite längre fram.

Så.. det är en balans... på någe vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0