igång

ÄNTLIGEN....
Tillbaka igen, och det känns UNDERBART.... Ledsamt har det tyckts och jag kan i och för sig hålla med. Men för MIN del så var det ett måste.
Nu väntar en fullspäckad höst som så smått drar igång.
Friskis startar upp inom kort, träningar för Dotra läggs in, serien ska starta upp.
HÄRLIGT att DEN biten är som den ska.


Tog en löprunda igen, fjärde i ordningen, och kan konstatera att jag förbättrade tiden med hela 0.28 sekunder. Känns fantastiskt bra och nu är jag än mer sugen på 21 till våren..... (fegis).


Vad gäller annat så snurrar det på... och SNURRAR är ordet att ta fasta på i det här läget.
Grejen är att jag inte längre är förvånad, utan blir liksom avtrubbad, kall.
Inställningen just nu är, att ta varje dag ... som den kommer... vara öppen... göra det som känns rätt för mig... Kort och gott fortsätta hitta det som får MIG att må bra.
Resultatet hittills har väl inte varit det bästa.
Mycket är precis som det var för ett halvår sen, trots ord om att fallet inte så skulle vara, på garanti.
Andra saker är mer föränderliga, ändras konstant vilket snurrar till det ännu mer.
Vissa saker dundrar in och skapar TOTAL oreda.

Funderar lite över hur jag lyckades hamna här...?
Vad det är med mig som sitter där jag sitter...?

Jag tror jag vet svaret... frågan är bara hur jag få ändring på det... utan att låsa in mig i en bunker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0