avklarat

Då var den avklarad. Första veckan...
Känns väldigt bra, att så smått komma in i rutiner igen.

Saker jag lärt mig i veckan:
  • En uppnålad fåll kan göra ont när man tar på sig plagget för att kolla längden.
  • Anta INTE att alla kollar om kontakten verkligen är i när skrivaren inte fungerar.
  • Dotra är ibland FÖR smart för mitt eget bästa.
  • Saker och ting kan förändras in a split of a second.
  • Ska inte tänka så mycket, lev i nuet.
  • Man KAN faktiskt DRA sönder en antennsladd.
  • Det krävde faktiskt en betongborr....
  • Såpbubblor som flyger förbi fönstret är riktigt fint.

Sen finns en hel uppsjö fler saker som jag kommit till insikt om, men det blir för mycket att dra här.
Kan bara säga att genom egentligen inte göra NÅNTING kan det bli NÅNTING, bara så där.
Kanske just det som är grejen... att det blir som det blir utan att det krävs något kämpande.

// TMD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0