on the edge...

Lever lite on the edge just nu....
Är förkyld men ändå inte.

Huvudvärken är inte som brukar, utan sitter liksom bakom ögonen och har gjort dom alldeles ömma. Det liksom blixtrar. Jobbigt att liksom röra ögonen och ljus ska vi inte prata om.... aj aj aj....
Fått ordination av en som vet, att ta en av en och 2 av en annan. Det har släppt då, men kommit tillbaka lite senare.
Halsont? Nej... hade förra veckan, men inte nu.
Tät i näsan? Nope.. inte det minsta...
Rinnig näsa? Ja lite.. men inte så farligt...
Nysig... ? OH JA.. massa....rejäla... som river i halsen liksom och får ögonen att svida.... ohej vad det är läskigt att nysa när man kör bil... blir lätt lite vingligt...
Febrig...? Njae.. vet inte.. känner mig lite matt och blir fort trött i trappgång.... kan frysa till ibland. Men inte mer.

Så det känns som att antingen är det på väg att bryta ut ordentligt... eller så är detta så långt det kommer att gå.
Men SJUK? OH NEJ.... 75% frisk.
Dock är det för lite för att träna.. så kroppen får vila, trots vilda protester.....

Idag valde jag att åka hem, på grund av huvudvärken som inte gav sig, och kurera mig med lite mittpådagensömn och sen interesamigursoffankväll.
Tur att jag har en go dotter som kom hem från skolan och fixade kaffe och dukade upp hembakta bullar till mig!!!

Imorgon är en ny dag... som ingen annan.

Kommentarer
Postat av: Bella

Åh...hoppas verkligen att du skall krya på dig snart. Inte alls mysigt att möta våren och solen med huvudvärk. Kram

2010-04-28 @ 22:30:44
Postat av: exet

Inte för att jag är nån expert...men det låter typ allergi. Finns enkelt test på vårdcentralen, blodprov. Kram

2010-05-01 @ 10:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0