missad 1årsdag....

Ops....

Missade en ettårsdag... illa illa...

Men det är inte så farligt. Det var bara den här bloggens ettårsdag, som var den 3 april.

Men tjena.. ETT ÅR... jag har bloggat i ETT år nu...
OHEJ vad det har hänt saker...
Både bra och mindre bra. Bloggen har stundtals varit mycket mörk.

Men jag inbillar mig också att den har roat.
Jag tittar inte på läsarantal eller besökstatistik alls. Min blogg är ju här för att JAG vill skriva, ventilera saker.
OCH dela med mig till mina kära vänner som jag vet läser.

Så... HIPP HIPP HURRAAAAAAAAAA så här i efterskott....
*klappar mig själv på axeln....*
Undra hur jag ska fira?? Det blir kanske lite partaj.... eller en ny bild....
och TACK alla ni som läser... som finns för mig...
och framförallt... till er som tror på mig... när jag själv gräver ner mig och mister allt hopp...

TACK!!!

(lite kort och halvbra inlägg, men plågas av huvudvärk idag.... som inte ger sig....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0