Mänsklig

Verkar som att även jag är mänsklig... go figure....
Suck...

Kroppen säger ifrån och jag får BITTERT inse att jag inte är 23 längre...
Fixar inte allt i samma tempo, mängd eller tyngd tydligen....

Och det STÖR mig... JAG vill vara den som SJÄLV inte VILL träna, röra på mig... JAG vill SJÄLV styra över vad jag ska eller inte ska göra. Inte tvingas LYSSNA på annat.
JAG vill ha kontrollen över mig själv.

Ärligt så vet jag inte vad som känns värst.
Att ha ont, känna mig totalt slut, ledbruten eller att inte SJÄLV få avgöra om, när och hur mycket som jag ska röra mig.
Ni som känner mig vet ju hur mycket träningen betyder för mig...

Dilemma......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0