Ålderns höst...

Det är inte annat än man känner sig mycket gammal....
eller... att man inte hänger med längre....
eller... att man han en soontobetonårsdotter i huset....

Vill du veta hur man ska göra för att känna så här?

Ta fram och bläddra igenom en av dagens tjejtidningar... typ Julia eller Glitter...
Gjorde misstaget själv.... nyss.. och kan säga så här... jag kände igen namn och bild på kanske 20-25% av "kändisarna" i tidningen.
Och ÄNDÅ var dessa kändisar typ i 20-års åldern... och varit aktiva ett tag.

Men tala om för mig.. VEM är Lucas Till, Brody Jenner, Chace Crawford och Penn Badgley eller veckans Romeo Ryan Sheckler...??!!!

Jag menar... DE är i 20års åldern, som 21, 23 och 25 precis som jag. Jag är ju 2.... vänta... jag glömde... eller nåt...
Det är där som skon kämde...

DARN...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, jag känner inte heller igen kändisarna längre och jag är ung ännu!

2010-04-23 @ 19:33:37
URL: http://snorkfraken.blogg.se/
Postat av: The librarian

Asg!! Ja, du...

2010-04-24 @ 10:40:53
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0