Vad händer...?

Mymlan är sjuk... Den bidde det igår.
Vet inte vad som hänt. Hade just fixat fram ett par nya fina däck att sätta på istället för de livsfarliga som idag rullar. Men nu låter hon jättekonstigt.... som om hon har svalt ett gäng tomma ölburkar som nu ligger och snurrar i magen när hon får lite gas... snyft....
Fick hem henne alla fall, och en kompis kom för att ta sig en titt. Men kliade sig i huvudet lika mycket som jag. Svårt att se något när man inte kommer under henne.
Så jag får köra ut henne som planerat (däckbytet) idag och så får kompisen ta sig en titt under henne. Trodde inte det skulle vara någon fara att köra henne dit och jag hoppas det stämmer!!!
Men just to be safe så gick jag till träningen igår, fixade så Dotra fick skjuts till sin träning OCH åkte buss till jobbet idag....

Hade mycket intressant sms-dialog med Belizzen igår.... AJ LAJK!!
Men det visade sig att hon också gickte sönder.... imorse...
Hmm...
Funderar på om jag har något med allt detta att göra...BAD KARMA kanske...
Eller så var det bara Belizzen som inte fixade konversationens innehåll... Låter det vara osagt....



Hur som helst så är det fredag.
Dotra och jag ska hyra lite filmer. Dotras kompis kommer sannorlikt att joina oss också....
Det blir filmtajm med snacks... .
Skönt med sällskap, på ett sätt....men det hade varit mysigt med lite mer...

Men först väntar sexpass...
NEJ jag tänker inte missa det... jag GÅR dit om det skulle behövas. Hoppas bara att Belizzen fixar det...blir ju inte detsamma utan henne.... eller ExetB,Tränarfrun och Åmalin.
Sen måste jag nog vila lite under helgen...kroppen protesterar lite känner jag och jag får väl göra som ni säger, lyssna på den.

Jag är ännu inne i en bergochdalbana... som snart har sitt slut.
Vad väntar vi på liksom??!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0