UFO??

Ibland känner jag mig som ett UFO.. JA, mer än vanligt då....

Satt och tittade på IDOL med Dotra igår...
Och jag KAN inte hjälpa det... Tycker att Anders Bagge är SÅ söt... Det är något med hans utstrålning, leende som bara fångar mig. Tycker att han verkar vara URMYSIG!!!

Men de som jag har nämnt detta för, både manliga och kvinnliga, har tittat på mig med stora ögon och sagt VA...? E du galen eller så har de skrattat....
Är det verkligen bara jag som tycker att han är fin??

Kanske det beror på att han utstrålar den där manligheten som jag pratat om? Lite farlig typ som kanske får en kvinna att känna sig kvinnlig... Stor famn att krypa in i och kan skydda...
En blick som kan få mig att smälta...


Kanske det är så att jag behöver lite love in my life.....?







Kommentarer
Postat av: The Librarian

Uppbackning!! Anders Bagge är helt underbar!! Go, varmhjärtad och, ja, definitivt en famn att krypa upp i :-) Men du, det är väl inte såå konstigt att de där manliga inte tycker att Bagge verkar va nåt... De är avundsjuka!!!

2009-09-16 @ 15:04:15
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: Bella

Nä, du har helt rätt. Den att luta sig mot när åskan går :-)

2009-09-16 @ 16:12:02
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen
Postat av: MrsBloodyKisses

Håller med föregående talare! Bagge går banne mig inte av för hackor!

2009-09-21 @ 14:08:27
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses
Postat av: McWolfe

Bagge är som en stor teddybjörn! (menat på det mest positiva sätt man kan tänka sig)

2009-09-23 @ 16:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0