Torrt som fnöske....

Tänker inte be om ursäkt men ändå förklara....

Jag har bloggtorka...
Har inget att skriva om mer än det tragiska som är mitt liv just nu och hur kul är det att läsa om varje dag...?

Så har lite överseende med att jag skriver mer sällan än vanligt...

Jag tränar på som vanligt, Dotra har även hon sin träning och läxor och annat.
Jag gör så gott jag kan, det enda jag kan och mäktar med just nu.

Tankarna mal hela tiden och saknaden är enorm. Varje dag är en kamp, mot mig själv, mot känslor, mot längtan, mot allt. Det är så mycket som jag undviker att göra numera, för att slippa bli påmind.

Kommer att höra av mig emellanåt.... förhoppningsvis kommer en del mer kul saker att ske, värda att skriva om. Men i dagsläget finner jag inget....

Stegen är på gång, ett litet i taget...

Kram på er därute.. och håll hårt och värna om den ni har närmast... ni vet inte hur bra ni har det!!!

TMD - 4ever dispite it all....



Men håll gärna koll på mina bloggar som jag tipsar om under tiden.... scrolla ner och titta på höger sida... en del kul faktiskt....


Kommentarer
Postat av: MrsBloodyKisses

Har oxå bloggtorka, en långvarig sådan! KRAM

2009-09-02 @ 10:35:11
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0