tillbaka lite haltande....

Jag är åter mobil.. men haltande med min gamla...

Den nya har fått fnatt... vägrar ta emot sms... OCH ändrade klockan alldeles av sig själv imorse.
Satte hjärtat i halsgropen när jag skulle kolla vad klockan var via mobilen och den visade 08.13.
"hmm... jag HAR varit här mer än 13 minuter" tänkte jag, och efter en titt på datorn (just in case :-S) visade den på 10.08...
Och den hade även ÄNDRAT tiden på sms:en från imorse. Vet med säkerhet att det första kom 07.01 imorse, men efter en snabb koll hade min mobil ändrat denna tid till 05.13...
Hm...

Undrar jag vad detta vill säga mig...

Ja ja.. nu är den säkerhetskopierad så att alla bilder, musik och sms är sparade på datorn.
Mycket härligt (mest sms) som jag inte vill bli av med, så nu är de alltså sparade.
Lär ju behöva sända in mobilen och då försvinner ju allt...

Pill pill.. alltid e de nåt...

Imorgon väntar sexpass.. finally.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0