Sunday....

Då var helgen över....
och det har varit en turbulent och händelserik sådan.
Eller ja.. dumt ordval kanske....

Men med lite korta ord... träning, musiksnack, bildbränning, vin, sällskap, bilprat, promenad, solsken, chatt, webbkamera, frågor, första kontakt, viktmaxar, handla, sms:ande, tankar, tankar, tårar, saknad, bergochdalbana, glädje, ny bekantskap, laptops... och träning och nu sömn snart.....

och mer....
Ser fram emot veckan, Dotra är hemma, det är liv hemma igen...

Men nu snurrar det bra i kupan kan jag säga... vet varken ut eller in... hur jag ska förhålla mig till saker och ting... Tiden får utvisa... jag vågar och vill inte hoppas på NÅGOT längre..
Jag vill ha glädje i mitt liv utan tjafs.... det är dags att få leva nu!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0