Skadad....

TrippelSUCK!!

Sexpass ikväll... och jag är skadad.... GAAAH!!!!
HATAR att inte kunna köra för fullt...

Har sträckt lårmuskeln... 


hände igår när jag körde utfall med vikt på bräda...
En sträckning är något som man ska vara försiktig med eftersom att fibrerna i muskeln gått sönder och får inte det läka så kan det bli bestående men. Alltså ska man vila.... ett ord som inte existerar i min vokabulär... GAAAH!





Men jag åker nog ner ändå, behöver ju inte köra det som jag känner gör ont, och styrka på golvet kan jag ju köra ändå.

Funderade ju även på att göra stan osäker ikväll, jag och ExetB, men vi får se om det blir idag eller imorgon, eller kanske en 2dagars...!!
Återkommer!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0