sinnet

Suck... (läs inte om du är på gott humör och inte vill riskera att det sjunker)


Vaknade URtrött, mer än vanligt.
Sovit så himla dåligt inatt igen. Vaknat flera flera gånger och bara snurrat. Det är oroligt i kroppen, i sinnet.
Jag finner verkligen ingen ro hur jag än beter mig, vad jag än gör.
Promenader, tokpass på gymmet, tokpass på jympan, beslut... ... inte då... ingen frid här inte.... SUCK!!

Så när klockan ringde imorse hade jag legat och tittat på den en bra stund.... bara stirrat.
Det känns off i sinnet i dag, känner mig nere och hängig... lite ledsen faktiskt.
Kan inte förklara känslan,  men den är snarlik hopplöshet.
Borde ju inte vara det eftersom viktiga saker är på plats, men det kanske är just så att det är andra saker som mitt sinne behöver för att få ro och lugn.

Hade velat gömma mig under täcket idag, stängt ner persiennerna och avskärmat mig från om världen. Men det hjälper väl inte kan ja tro.... bara tiden kan hjälpa mig och det finns nog ingen som mer än mig som vill att tiden ska lite fortare... tills dagen då jag äntligen kan få vara lycklig (om den ens kommer)!!!
Det var då själva F*N att inget kan bli som man vill!!! Och faktiskt är VÄRD  nu....



SUUUUCK!!!

SUCK....

Kommentarer
Postat av: MrsBloodyKisses

Kram! Du får en imorrn när vi ses osså! :)

2009-09-24 @ 16:45:44
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0