Relativt produktiv trots allt....

Måndag... och som vanligt kommer otrevliga överraskningar efter en barnfri helg...

Orkar inte summera ALLT men det är detta som är det senaste (skrev om det förut)
Sen är det detta också (se punkt nr 5).... och lite av detta och MYCKET MYCKET mer som TACK och lov (kanske) inte är nedskrivet... Roligast är väl att han inte har kopplat att jag och hon talas vid ....
Hade själv en hetsk dialog med personen ifråga idag.. lika Ogivande som vanligt...
Snacka om att prata med en vägg eller en pubertets stinn tonåring... Kontringarna som kom från honom var "jaja" "men dom då" " men du då".. Ja jisses...
Trots att vi ska ha varannan vecka har han inte koll på hennes träningstider, vilka dagar som är jympa-i-skolan-dagar eller läxor... Inte heller koll på att det duschas, FINNS balsam och annat som flickor behöver. Desutom var det HON som hade fått ta hand om och peppa lillasyster när hon hade ont i magen för "Pappa kommer strax"

Tappade tålamodet idag och tog Dotra med mig dit ut för att hämta hem alla hennes grejer som kommer från mig. Vi fick ihop ett par kassar. Jag försökte så smått förklara för henne anledningen till detta och till min fasa kom fler saker upp... 
Mer oansvarig människa har jag då inte varit med om... GAAAAAH!!
Så nu får vi se hur det blir med Dotras vistelse där i fortsättningen...

På vägen hem gav jag mig själv lite treats i form av nya skinny jeans och en topp (en LILA faktiskt).
Dotra fick inget... elakt va??? Nej då.. hon fyller år om en vecka så hon får vänta...

Fixade en mumsig middag, rensade Dotras akvarium.

Tänker mycket och funderar... Hoppas på det bästa....


Kommentarer
Postat av: exet

Ja, vad ska man säga...

2009-09-28 @ 21:43:41
Postat av: Bella

Bra jobbat tjejen!!! Krama om Dotera från mig och gratta när hon fyller. förresten så tror jag att Felicia vill ha hennes nummer :-)

2009-09-29 @ 00:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0