Nu är det KRIG!!!

Nu är det krig, på allvar.
Och nu är det JAG som kommer att strejka och sluta krusa!!!

JÄVLA John Blund.... Va tusan har jag gjort honom egentligen?!!

Efter min myskväll igår tänkte jag att kunna få somna in...
Men inte då.... somnade kanske runt halv 12, vaknade klockan 1 igen och då var det dags. Snurr, snurr, kommer inte till ro,  sömnen kommer bara in över mig.
Sista gången jag kollade min klocka stod den på 03.14....
Och den ringde igen 07.20.... så gäääääsp...

Så nu är det krig... JAG kommer inte att lägga mig förrän ögonen tåras av trötthet, förrän käket gått ur led av gäspningar. Jag barrikerar mig i upprätt ställning och kommer personligen trotsa ALLT vad sömn heter...

För vill inte den komma till mig så tänker minsann inte jag krusa SÅ DE SÅ!!!


Det där med manligt sällskap kanske inte är så fel, bara han inte heter John Blund....
Men jag vette tusan... tänker ju inte leta nån bara för att liksom...
MEN vad skönt det hade varit med en trygg famn, en beröring, en arm runt mig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0