No comment please....

Jag hör fortfarande rösten intill mig
Känner fortfarande beröringen i drömmarna

Förlåt för att jag är så oerhört svag, men jag vet inte varför det är så svårt att överleva
Varje gång jag kände beröringen fick jag den härliga känslan
Varje kyss gav mig vingar, som om jag flög

Känns mitt hjärta, hur det slår?
Kan inte släppa, vill ha det i mitt liv....

Goda och dåliga stunder har kommit, varit igenom dom alla tillsammans... starkare än nånsin, vi mot världen.
Fanns bara en enda verklig närhet, som kände mitt innersta....

Kan inte tro att allt det är borta, kan inte tro att det är sant.
Har så svårt att släppa, glömma....

"Everytime we touch"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0