Natt natt...

Känns tomt och konstigt i kroppen idag. Det liksom kryper i mig men ändå inte.
Natten har varit jobbig, vaknat säkert ett tiotal gånger, ibland med panikkänslor, oro, mardrömmar. Så snart jag vaknar till kommer tankarna...
Och jösses vad de mal... De verkligen kastar sig över mig likt rovdjur som inte ätit på veckor. Låter mig inte få lugn den där mikrosekunden ens.
Det är hemskt. Vill verkligen inte tänka mer, eller undra, eller fundera eller framförallt, slippa längta och sakna. Det verkligen SKÄR i mig.

Veckan är inte direkt planerad mer än de sedvanliga träningen som är så viktig för mig.
Det är då jag känner mig levande, känner att jag är nån. Blev inget igår, skulle gått en runda men det ihärdiga regnet satte käppar ihjulet.

Längtade till Lipstick Jungle igår kväll, men det verkar vara uppehåll (missade att de sa det förra veckan) för inte kom det något sånt inte.. MORR....Både jag och Mrs BloodyKisses morrade lite via sms.

Ett trappsteg ligger framför mig i detta nu, men just detta steg kommer jag inte att ta av olika anledningar. Jag skulle behöva det, men magkänslan säger bestämt nej och jag måste lita på den. Kan inte blunda för den, kommer bara att få än mer ångest och det är det inte värt. Hur bra det än vore av andra anledningar. Jag får bita ihop... som vanligt....

JÖSSES, jag kommer att bli en kall, kall kvinna som inte visar känslor, varken bra eller dåliga.... COLDHEARTED BITCH... det

kommer att bli mitt nickname i framtiden.... vågar inte annat.... trots all kärlek jag har inom mig som bara väntar (väntade) på att få låtas spridas, ge värme, tillit, omtanke och trygghet. Skapa det som bara jag kan skapa, som bara jag kan ge.... som är mig. Låt mig komma nära och skapa det som jag vet att bara jag kan skapa!!!!

Vilket team förresten, COLDHEARTED BITCH och THE MANEATER (du vet vem du är....asgarv)!!














Kommentarer
Postat av: B

bs: Får till det skall väl inte vara några problem för mig att få tycker jag ;-)

2009-09-08 @ 16:54:55
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0